Київ
Українська
Як створити контент, що вражає

Як створити контент, що вражає

Зміст статті:

  1. Правило № 1. Визначтесь, для кого ви пишете
  2. Правило № 2. Як ви човен назвете, так він і попливе
  3. Правило № 3. Не будьте безликі, пишіть цікаві історії
  4. Правило № 4. Мова, яка викликає емоції
  5. Правило № 5. Підійдіть до справи ґрунтовно
  6. Правило № 6. Підігрівайте інтерес
  7. Правило № 7. Картинка важлива
  8. Правило № 8. Заклик до дії
  9. Висновки

Чи доводилось вам писати статті і перейматися тим, аби текст не просто привернув увагу, а й захопив? На що реагують читачі і що їх по-справжньому зачіпає? Як серед моря інформації виділитись і бути унікальним? У цій статті ми розглянемо кілька правил створення високоякісного контенту.

Правило № 1. Визначтесь, для кого ви пишете

Якщо ви не зіркова особистість чи популярний блогер з багатотисячною аудиторією підписників, не тіште себе ілюзіями, що будь-який ваш текст будуть читати і розтягнуть на цитати. Перш ніж писати, важливо визначитись, для кого ви пишете, тобто з вашою цільовою аудиторією. Слід зрозуміти, які теми будуть цікавими для потенційних читачів, спровокують відгук і, можливо, навіть спонукають до дискусії. Знання інтересів, потреб та поведінки аудиторії допоможе вам визначити стиль та зміст вашого тексту. 

Правило № 2. Як ви човен назвете, так він і попливе 

Влучний та цікавий заголовок приверне увагу і стимулює прочитати текст. При його виборі варто застосовувати креативність, підібрати доречні цитати та яскраві порівняння. Обов'язкова умова – заголовок має відображати зміст статті, а не просто інтригувати чи бути порожньою вивіскою. 

Правило № 3. Не будьте безликі, пишіть цікаві історії 

Щоб пост у соцмережі чи текст у блозі читали із захопленням, можна його персоніфікувати, тобто розповісти життєву історію від першої особи, там де кожен побачить флешбеки зі свого минулого. Так читач відчує, що ця оповідь до певної міри і про нього також. Такий контент викликає емоції, а отже, наближає вас до читача. 

Створити контент

Правило № 4. Мова, яка викликає емоції

Сильною стороною вашої оповіді стане смачна та яскрава лексика, яка пробудить спогади і намалює в уяві ностальгійні картинки, а, можливо, бажання пережити і відчути це знову (наприклад, "В уяві відразу виринули духмяні бабусині пиріжки зі справжньої печі, з хрусткою скоринкою, із ароматним яблучним повидлом, які я запивала свіжим молоком щойно з-під корови"). Точний, гарно прописаний образ допоможе читачеві відчути все описане вами, а залучення органів чуттів – це майже безпрограшний варіант для емоційного відгуку з боку вашої читацької аудиторії. 

Правило № 5. Підійдіть до справи ґрунтовно

Якщо ваш текст не художня чи розважальна розповідь, а претендує на серйозне ґрунтовне дослідження, то більшу довіру він пробудить, коли ви спираєтесь на перевірені дані та джерела. Посилання на авторитетні видання і праці дослідників додадуть вашій статті вагомості та цінності і залучить тих читачів, які воліють дослідити тему глибше. 

Правило № 6. Підігрівайте інтерес

Що ж робити, якщо, попри всі зусилля, ваші тексти не мають успіху, їх не читають, не коментують і не ставлять лайки? Дивуйте, провокуйте, ставте запитання, на які немає однозначних відповідей і які можуть викликати дискусію в коментарях. Тримайте руку на пульсі актуальних подій, зацікавлюйте контекстом, який тою чи іншою мірою стосується кожного. Будьте спонтанними і непередбачуваними, інтригуйте і не забувайте про гумор у текстах. Звісно, там, де він доречний. 

Як створити контент

Правило № 7. Картинка важлива

Не забувайте про візуальний супровід. Читачі реагують на красиву, доречну, наповнену світлом картинку, яка змушує зупинити на ній погляд. Зображення, інфографіка чи відео привертають увагу і допомагають краще зрозуміти текст  і запам'ятати інформацію. Окрім того, стаття чи пост у соцмережах у супроводі візуального контенту полегшують сприйняття і роблять їх привабливішими. 

Правило № 8. Заклик до дії

Закінчуйте текст закликом до дії, який спонукає читачів застосовувати отримані знання, поділитися ним у соцмережах, залишити коментар, включитись в обговорення, підписатися на сторінку тощо. Це не лише сприяє залученості, а й спонукає до взаємодії з вашим контентом і дасть вам зрозуміти, чи отримав ваш текст відгук у читачів. 

Висновки

Пам'ятайте, читач реагує на щирість вашої оповіді і дуже швидко розпізнає фальш. Тож якщо ваш контент викликає довіру, емоційно залучає, легко сприймається, резонує з інтересами аудиторії, а до того ж може бути корисним, вважайте, що із завданням ви впорались на відмінно. 

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу